Select Page

Documente

Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Universităţii de Ştiinţele Vieţii “Ion Ionescu de la Brad” din Iaşi

Documentele Universității

Nr. crt. Denumire Cod
A. Managementul universității
1 Carta Universității pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași Carta.IULS
2 Planul strategic institutional S.01.IULS
3 Planul operațional institutional Po.01.IULS
4 Organigrama USV Iași O.01.IULS
5 Regulament de organizare și funcționare a Universității pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași R.01.IULS
6 Regulament intern al USV Iași R.02.IULS
7 Regulament privind sistemul de control intern / managerial în USV Iași R.03.IULS
8 Regulament de organizare și funcționare a Consiliului de Administrație al USV Iași R.04.IULS
9 Regulament de organizare și funcționare a Senatului USV Iași R.05.IULS
10 Regulament de organizare și funcționare a Direcției Generale Administrative R.06.IULS
11 Regulament de organizare şi funcţionare a Direcției Financiar Contabilă din cadrul USV Iași R.07.IULS
12 Regulament de organizare și funcționare a Compartimentului Control Financiar Preventiv propriu al USV Iași R.08.IULS
13 Regulament de organizare şi desfăşurare a alegerilor în structurile şi funcţiile de conducere ale IOSUD din USV Iaşi R.09.IULS
14 Metodologie de organizare și desfășurare a alegerilor structurilor și funcțiilor de conducere în USV Iași, mandatul 2024-2029 M.01.IULS
15 Metodologia de organizare și desfășurare a concursului public pentru funcția de Director al Consiliului Studiilor Universitare de doctorat M.02.IULS
16 Procedura privind funcţionarea structurilor şi funcţiilor de conducere POM.01.IULS
17 Procedură privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru legislatura 2024-2029 POM.02.IULS
18 Procedura privind desfășurarea concursului public pentru funcția de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat POM.03.IULS
19 Procedură simplă privind desfăşurarea alegerilor parțiale pentru reprezentanții studenților în Consiliile facultăților și Senat POM.04.IULS
20 Regulament de functionare ARCA – actualizat martie 2025 R.63.IULS
B. Patrimoniu, baza materială
21 Regulament de organizare și funcționare a Serviciului Patrimoniu din cadrul USV Iași R.10.IULS
22 Regulament de funcționare a Bibliotecii USV Iași R.11.IULS
23 Regulament de organizare și funcționare a Editurii Ion “Ionescu de la Brad”, din cadrul USV Iași R.12.IULS
24 Regulament de organizare și funcționare a Comitetului Director al Stațiunii Didactice a USV Iași R.13.IULS
25 Regulament de funcționare a căminelor USV Iași R.14.IULS
26 Regulament de organizare și funcționare a cantinei-restaurant a USV Iași R.15.IULS
27 Regulament de organizare și funcționare a Bazei Didactice de Cercetare și Activități aplicative Frasin, jud. Suceava R.16.IULS
28 Regulament privind utilizarea şi securitatea Resurselor Informatice şi de Comunicaţii, din cadrul reţelei USV Iași R.17.IULS
29 Regulament de ordine interioară a bazei hipice a USV Iași R.18.IULS
30 Regulament privind accesul și circulația autovehiculelor și pietonilor în incinta USV Iași R.19.IULS
31 Regulament privind supravegherea prin mijloace video în cadrul USV Iași R.20.IULS
32 Strategia de digitalizare a USV Iași S.02.IULS
33 Procedură de gestionare a contractelor din cadrul USV Iași POB.01.IULS
34 Procedura privind închirierea spaţiilor temporar disponibile din patrimoniul USV Iasi POB.02.IULS
35 Procedură operațională privind digitizarea documentelor în vederea constituirii depozitului digital instituțional numit Repozitoriu POB.03.IULS
36 Procedură privind managementul depozitului digital instituțional numit Repozitoriu POB.04.IULS
C. Salariați
37 Contract colectiv de muncă la nivelul USV Iași Ct.01.IULS
38 Regulament privind ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante de către personalul didactic auxiliar şi nedidactic R.21.IULS
39 Regulament privind acordarea voucherelor de vacanță pentru salariații USV Iași R.22.IULS
40 Metodologie privind plata activităților asociate gradelor didactice M.03.IULS
41 Metodologie privind cercetarea disciplinară a personalului didactic și de cercetare M.04.IULS
42 Norme privind cercetarea disciplinară a personalului didactic și de cercetare N.01.IULS
43 Procedura privind angajarea personalului didactic şi de cercetare asociat POB.05.IULS
44 Procedură privind modificarea contractelor individuale de muncă din cadrul USV Iași POB.06.IULS
45 Procedură privind promovarea în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din cadrul USV Iași POB.07.IULS
46 Procedură privind pregătirea profesională a personalului didactic auxiliar și nedidactic POB.08.IULS
47 Procedură privind securitatea și sănătatea în muncă în cadrul USV Iași POB.09.IULS
48 Procedură pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date POB.10.IULS
49 Planul de măsuri pentru îndeplinirea obligațiilor legale în domeniul ISU și SSM Ms.01.IULS
50 Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin mijloace de supraveghere video Ni.01.IULS
51 Procedura operațională privind înființarea posturilor în afara organigramei, selecția personalului angajat, recrutarea și selecția experților din cadrul echipelor de proiecte și criteriile pe baza cărora se stabilește procentul de majorare salarială pentru implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile și/sau mecanismul de redresare și reziliență în care USV IAȘI este beneficiar sau partener POB.63.IULS
D. Activitatea financiar-contabilă
52 Procedură formalizată privind organizarea și efectuarea inventarierii patrimoniului-Cod POCFC.21 POCFC.21.IULS
53 Procedură formalizată privind circuitul documentelor privind angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor-Cod POCFC.22 POCFC.22.IULS
54 Procedură formalizată privind organizarea și exercitarea controlului financiar preventiv propriu-Cod POCFC.23 POCFC.23.IULS
55 Procedură formalizată privind scoaterea din funcțiune a mijloacelor fixe, scoaterea din uz a obiectelor de inventar, și declasarea/clasarea unor bunuri materiale, altele decât mijloacele fixe -Cod POCFC.24 POCFC.24.IULS
56 Procedură formalizată privind elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli -Cod POCFC.25 POCFC.25.IULS
57 Procedură operațională privind păstrarea și arhivarea documentelor contabile -Cod POCFC.26 POCFC.26.IULS
58 Procedură operațională privind circuitul documentelor financiar-contabile -Cod POCFC.27 POCFC.27.IULS
59 Procedură operațională privind decontarea cheltuielilor de delegare și detașare în altă localitate, precum și în cazul deplasării, în localitate, în interesul serviciului  -Cod POCFC.28 POCFC.28.IULS
60 Procedură formalizată privind sistemul național de raportare ForExeBug-Acces Aplicație CAB – Cod POCFC.29 POCFC.29.IULS
61 Procedură formalizată privind încasări și plăți prin casierie -Cod POCFC.30 POCFC.30.IULS
62 Procedură operațională privind încasarea veniturilor -Cod POCFC.31 POCFC.31.IULS
63 Procedură formalizată privind înregistrarea, acordarea și justificarea avansurilor în numerar în lei. Cod-PFCFC.33 PFCFC.33.IULS
64 Procedură formalizată privind decontarea drepturilor bănești a personalului care efectuează deplasări în străinătate, în interes de serviciu. Cod-PFCFC.34 PFCFC.34.IULS
E. Academic
E.1. Organizarea activităţii didactice
65 Regulament privind organizarea și desfășurarea studiilor universitare de licență în cadrul USV Iași R.23.IULS
66 Regulament privind organizarea și desfășurarea studiilor universitare de masterat în USV Iași R.24.IULS
67 Regulament privind iniţierea, aprobarea, monitorizarea şi evaluarea periodică a programelor de studii R.25.IULS
68 Regulament cu privire la aplicarea sistemului de credite transferabile R.26.IULS
69 Regulament cu privire la organizarea și desfășurarea practicii în cadrul programelor de studiu de licență și master R.27.IULS
70 Regulament privind întocmirea statelor de funcții R.28.IULS
71 Regulament privind activitatea profesională a studenților R.29.IULS
72 Regulamentul pentru invatamantul dual R.61.IULS
73 Norme privind desfășurarea activității didactice în sistem online N.02.IULS
74 Procedură de elaborare a planurilor de învăţământ POB.11.IULS
75 Procedură de întocmire a statelor de funcţiuni POB.12.IULS
76 Procedură de organizare a activităţii didactice pentru studiile universitare de licenţă POB.13.IULS
77 Procedură de organizare a activităţii didactice pentru studiile universitare de master POB.14.IULS
78 Procedura de iniţiere, aprobare, monitorizare şi evaluare periodică a programelor universitare de licenţă şi de masterat POB.15.IULS
79 Procedura privind organizarea şi desfăşurarea practicii studenţilor de la studiile licenţă şi master POB.16.IULS
E.2. Admitere
80 Regulament privind ocuparea locurilor cu finanţare de la bugetul de stat R.30.IULS
81 Metodologia desfăşurării admiterii la USV Iași, anul universitar 2025-2026 M.05.IULS
82 Metodologie privind admiterea la studii universitare a candidaților cetățeni străini în anul universitar 2025-2026 M.06.IULS
83 Methodology of admission to studies of foreign students for the 2025-2026 academic year M.07.IULS
84 Metodologie privind recunoașterea și echivalarea actelor de studii universitare eliberate de instituţii acreditate de învăţământ superior din străinătate și organizarea și susţinerea măsurilor compensatorii M.21.IULS
85 Procedura de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licenţă POB.17.IULS
86 Procedura de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de masterat POB.18.IULS
87 Procedura de înmatriculare a studenţilor POB.19.IULS
E.3. Evaluarea studenților
88 Regulament privind examinarea și notarea studenților R.31.IULS
89 Regulament de organizare şi desfăşurare a examenului de diplomă/licenţă/disertaţie, în anul universitar 2024 – 2025 R.32.IULS
90 Procedura de examinarea şi notare a studenţilor POB.20.IULS
91 Procedura privind desfașurarea sesiunii deschise POB.21.IULS
92 Procedură privind finalizarea studiilor universitare de licenţă şi master POB.22.IULS
93 Norme privind desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor în anul universitar 2024-2025 N.03.IULS
94 Ghid privind finalizarea studiilor universitare de licenţă şi masterat G.01.IULS
E.4. Concursuri
95 Regulament privind acordarea gradației de merit în anul 2025 R.33.IULS
96 Regulament privind acordarea titlurilor și distincțiilor onorifice la USV Iași R.34.IULS
97 Regulament privind acordarea titlului de Doctor Honoris Causa, al USV Iași R.35.IULS
98 Metodologie privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare M.08.IULS
99 Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în cariera didactică M.09.IULS
100 Metodologie privind menținerea calității de titular în învățământul universitar și/sau în cercetare după împlinirea vârstei de 65 de ani M.10.IULS
101 Procedură de acordare a titlurilor de doctor honoris causa şi de senator de onoare – USV Iași POB.23.IULS
102 Procedura de organizare şi desfăşurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice POB.24.IULS
103 Procedura de examen pentru promovarea în cariera didactică POB.25.IULS
104 Procedura privind recunoașterea funcțiilor didactice din învățământul superior universitar obținute într-o instituție de învățământ superior acreditată în străinătate POB.26.IULS
105 Procedură privind acordarea gradației de merit în anul 2025 POB.27.IULS
106 Norme cu privire la evaluarea și notarea candidaților înscriși la concursul pentru ocuparea posturilor didactice N.04.IULS
107 Norme cu privire la evaluarea și notarea candidaților înscriși la examenul de promovare în cariera didactică N.05.IULS
E.5. Doctorat
108 Regulament cu privire la desfășurarea studiilor universitare de doctorat la IOSUD (USV Iași) R.36.IULS
109 Regulamentul Școlii Doctorale de Științe Inginerești din cadrul USV Iași R.37.IULS
110 Regulamentul Școlii Doctorale de Medicină veterinară din cadrul USV Iași R.38.IULS
111 Regulament de admitere la studiile universitare de doctorat R.39.IULS
112 Metodologia de evaluare internă periodică a Școlilor doctorale M.11.IULS
113 Metodologia de evaluare internă periodică a activității conducătorilor de doctorat M.12.IULS
114 Metodologie privind recunoașterea automată a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în instituții de învățământ universitar din străinătate M.13.IULS
115 Metodologie privind recunoașterea diplomei de doctor și a titlului de doctor în științe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate M.14.IULS
116 Metodologia de susținere a tezelor de doctorat la IOSUD (USV Iași) M.15.IULS
117 Metodologie privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare M.16.IULS
118 Procedură de organizare a activităţii didactice pentru învăţământul postuniversitar şi doctorat POB.28.IULS
119 Procedură de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat POB.29.IULS
120 Procedură de desfăşurare a competiţiei între şcolile doctorale pentru repartizarea granturilor doctorale POB.30.IULS
121 Procedura privind recunoașterea automată a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate POB.64.IULS
122 Procedura privind recunoașterea automată a diplomei de doctor și a titlului de doctor în științe, obținute în străinătate POB.65.IULS
123. Procedură pentru depunerea şi susţinerea tezelor de doctorat (POB.31.IULS)

Procedura pentru depunerea și susținerea tezelor de doctorat începând cu anul universitar 2024 – 2025

Nr. crt. Activitatea Document depus/emis
1.

Doctorandul predă teza in format electronic la secretariatul scolii doctorale pentru verificarea similitudinii (anexa 1), împreună cu rezumatul tezei de doctorat și declarația pe proprie răspundere cu privire la originalitatea tezei de doctorat (anexa 2).

 

Anexa 1 – Cerere doctorand pentru test similitudine.

Anexa 2 – Declarație pe propria răspundere.

2. IOSUD emite un document justificativ înregistrat în registrul de evidenţe al USV prin care confirmă predarea tezei la secretariatul şcolii doctorale (anexa 3). Anexa 3 – Adeverință predare teză.
3. Școala doctorală efectuează analiza de similitudini (în max. 30 zile). Raport de similitudine (semnat de operator și conducătorul de doctorat).
4. Conducătorul de doctorat și comisia de îndrumare și integritate academică întocmesc o rezoluție în care își exprimă argumentat punctul de vedere asupra rezultatului verificării (anexa 4). Anexa 4 – Rezoluție la raportul de similitudine.
5. În situația în care raportul de similitudini indică nevoia realizării unor modificări la nivelul tezei de doctorat, se remediază elementele sesizate și se reia analiza de similitudini. Raport de similitudine II (după caz).
6. Conducătorul de doctorat și comisia de îndrumare și integritate academică întocmesc o nouă rezoluție în care își exprimă punctul de vedere asupra rezultatului reverificării (anexa 4). Anexa 4 – Rezoluție la raportul de similitudine II (după caz).
7. Doctorandul depune la secretariatul școlii doctorale o cerere pentru evaluarea tezei (presusținere) în cadrul comisiei de îndrumare și integritate academică, cu avizul conducătorului de doctorat, la care atașeză raportul de similitudine și rezoluția asupra raportului realizată de comisia de îndrumare și integritate academică și conducătorul de doctorat (anexa 5). Anexa 5 – Cerere presusținere.
8. Teza se prezintă în comisia de îndrumare și integritate academică și se completează anexele 6 a și 6 b. Presusținerea este publică. Conducătorul și comisia decid asupra depunerii oficiale a tezei și organizării susținerii publice (în max. 30 zile).

Anexa 6a – Acordul comisiei de îndrumare

Anexa 6b – Referat de acceptare al conducătorului de doctorat

9. Teza (cu anexele sale, după caz) se depune oficial la secretariatul scolii doctorale în format tipărit și digital, însoțită de referatul conducătorului de doctorat, rezultatul analizei raportului de similitudini, împreună cu rezumatul tipărit și digital, CV-ul doctorandului și o propunere estimativă a datei privind susținerea publică (anexa 7). Anexa 7 – Propunere dată estimativă pentru susținerea publică
10. Teza de doctorat şi anexele sale vor fi încărcate pe platforma națională gestionată de UEFISCDI și vor fi disponibile pentru consultare publică timp de 90 de zile calendaristice. La finalul acestei perioade, Școala doctorală întocmește un raport (anexa 8). Anexa 8 – Raportul școlii doctorale către CSUD
11.

CSUD analizează raportul și validează iniţierea procedurii de susţinere publică a tezei de doctorat, prin depunerea de către conducătorul de doctorat a cererii de stabilire a comisiei de doctorat.

 

 
12. CSUD analizează, invalidează și trimite școlii doctorale recomandări privind refacerea tezei de doctorat şi eliminarea situațiilor neconforme cu standardele de etică şi deontologie (după caz)
13. Studentul-doctorand are obligaţia remedierii conţinutului tezei în termen de 3 luni de la comunicarea deciziei de invalidare a susţinerii, cu reluarea procedurii de punere în transparenţă a lucrării. (după caz)
14. Conducătorul de doctorat depune cererea prin care solicită acceptarea componenței comisiei pentru susținerea publică a tezei de doctorat (anexa 9). Anexa 9 – Cerere pentru aprobarea comisiei de susținere
15. Conducătorul IOSUD – USV Iași emite decizia de susținere publică a tezei de doctorat. Decizie Rector
16. Doctorandul depune la secretariatul școlii doctorale teza de doctorat în 3 exemplare și rezumatul în 5 exemplare, însoțite de cererea pentru fixarea datei de susţinere publică a tezei de doctorat (anexa 10), avizată de conducătorul de doctorat şi de preşedintele comisiei de susţinere, cu minimum 25 zile calendaristice înainte de data propusă (data propusă pentru susţinere nu poate fi mai devreme de data estimată anterior pentru susţinerea publică). Anexa 10 – Cerere doctorand pentru fixarea datei de susținere
17. Școala doctorală întocmește referatul preliminar susţinerii publice a tezei (anexa 11).

Anexa 11 – Referat preliminar privind susținerea publică a tezei de doctorat.

Documente care atestă parcursul programului de studii.

18.

Studentul doctorand depune documente necesare întocmirii dosarului de doctorat (anexa 12):

– CV (format Europass);

– lista lucrărilor publicate sau acceptate pentru publicare, cu rezultate din teza de doctorat (format listat si digital);

– copiile lucrărilor științifice publicate în calitate de prim-autor, cu rezultate din teza de doctorat.

– pentru lucrările acceptate la publicare se prezintă scrisoarea de accept a editorului publicației.

– fișa de lichidare conform hotărârii Consiliului de Administrație;

– referatul de apreciere a tezei întocmit de conducătorul de doctorat;

– declarația doctorandului privind publicarea tezei (anexa 13).

Anexa 12 – Adeverință privind depunerea documentelor, eliberată de secretariatul Școlii doctorale.

 

Anexa 13 – Opțiune doctorandului privind publicarea tezei;

19. Secretariatul Școlii doctorale depune un exemplar tipărit din teză la Biblioteca USV Iași (anexa 14). Anexa 14 – Adeverință depunere bibliotecă.
20. Școala doctorală întocmește și afișează anunțul pentru susținerea publică, cu minim 20 zile înainte de data prevăzută în decizia Rectorului. Anunțul pe site-ul IOSUD și la avizierul CSUD.
21. Școala doctorală postează pe site-ul IOSUD: anunțul susținerii publice, rezumatul tezei în format electronic, memoriul științific, CV-ul doctorandului și CV-urile membrilor comisiei de susținere publică a tezei de doctorat semnate pe toate paginile.  
22. Referenții oficiali, depun/trimit la Școala doctorală referatele de apreciere a tezei semnate pe fiecare pagină, cu minimum 15 zile înainte de data susținerii. Referate de apreciere ale referenților.
23. Susținerea publică a tezei de doctorat (anexele 15 și 16).

Anexa 15 – Proces verbal de susținere publică.

Anexa 16 – Anexă cu întrebări și răspunsuri.

24. Încărcarea dosarului de doctorat pe Platforma ME (în maximum 30 zile), inclusiv anexele 16 și 17, pentru verificarea CNATDCU.  

 

Aprobat în ședința ordinară de Senat din 16.01.2025

124 Procedura privind susținerea publică a tezelor de abilitare POB.32.IULS
125 Norme privind elaborarea și redactarea tezelor de doctorat N.06.IULS
126 Norme privind elaborarea tezei de abilitare N.07.IULS
127 Instrucțiuni privind medierea și soluționarea conflictelor privind activitatea conducătorilor de doctorat I.01.IULS
128 Instrucțiuni privind retragera aflilierii la SDSI pentru conducătorii de doctorat I.02.IULS
E.6. Educație permanentă și învățământ la distanță
129 Regulament de organizare și funcționare a Departamentului de Educație Permanentă și Învățământ la Distanță (DEPID) R.40.IULS
130 Regulament privind organizarea și desfășurarea programelor de studii postuniversitare R.41.IULS
131 Regulament de organizare și funcționare a Centrului de pregătire profesională interrurală R.42.IULS
132 Regulament de organizare şi funcţionare al Centrului de examinare European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages, din cadrul Universităţii pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași R.43.IULS
133 Procedură privind organizarea activităţii didactice pentru studiile postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continua POB.33.IULS
134 Procedură de iniţiere, evaluare internă, aprobare, monitorizare şi evaluare periodică a programelor postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continua POB.34.IULS
135 Procedură privind organizarea și desfășurarea activității didactice pentru studiile universitare de licență, în sistemul ID POB.66.IULS
136 Procedură de realizare și monitorizare a sistemului tutorial și de comunicare bidirecțională, pentru ID POB.67.IULS
137 Procedură de stabilire, încasare, evidență și rambursare a taxelor de studiu, pentru ID POB.68.IULS
138 Procedură de iniţiere, aprobare, monitorizare şi evaluare periodică a programelor universitare de licență, pentru ID POB.69.IULS
139 Procedură evaluare a cadrelor didactice de către studenți, pentru ID POB.70.IULS
140 Procedură de elaborare și monitorizare a planurilor de învățământ pentru ID și a documentelor derivate din acestea POB.71.IULS
141 Procedură privind realizarea, actualizarea/revizuirea, evaluarea și distribuirea resurselor de învățare, pentru ID POB.72.IULS
142 Procedură privind perfecționarea personalului implicat în programele de studii universitare la forma de ID POB.73.IULS
143 Procedură pentru implementarea și utilizarea platformei de e-learning a USV Iași POB.74.IULS
144 Procedură de selectare, înregistrare și înrolare a utilizatorilor pe plaforma e-learning POB.75.IULS
145 Procedură privind crearea, actualizarea și testarea suportului educațional pe platforma de e-learning POB.76.IULS
E.7. Pregătirea personalului didactic
146 Regulament privind organizarea și desfășurarea activității de formare inițială și continuă a personalului didactic R.44.IULS
147 Metodologie-cadru de organizare a programelor de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică M.17.IULS
148 Procedură de organizare a activităţilor specifice Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic POB.35.IULS
149 Procedură de organizare şi desfăşurare a activităţilor de perfecţionare a cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar prin definitivare în învăţământ şi grade didactice I şi II POB.36.IULS
150 Norme privind obținerea gradului didactic I în USV Iași în sistem online N.08.IULS
F. Cercetare științifică
151 Procedură privind managementul riscurilor în activitatea de cercetare-dezvoltare-inovare POB.62.IULS
152 Plan Strategic de Cercetare 2020-2024 S.03.IULS
153 Regulament de organizare și funcționare a Departamentului de Cercetare științifică R.45.IULS
154 Regulament privind depunerea contractelor de cercetare în USV Iași R.46.IULS
155 Regulament pentru desfășurarea Simpozionului Științific Studențesc din USV Iași R.47.IULS
156 Metodologia de înregistrare a rezultatelor activităţii de cercetare-dezvoltare M.18.IULS
157 Procedură privind stabilirea valorii rezultatelor activităților de cercetare-dezvoltare în vederea valorificării acestora POB.37.IULS
158 Procedura privind acordarea scutirii de la plata impozitului pentru veniturile din salarii și asimilate salariilor ca urmare a desfășurării activității de cercetare-dezvoltare și inovare POB.38.IULS
159 Procedură privind recunoașterea și gestionarea eșecului în cercetare POB.39.IULS
G. Internaționalizare
160 Regulament de organizare și funcționare a Biroului de Relații Internaționale a USV Iași R.48.IULS
161 Regulament de organizare și funcționare a Biroului ERASMUS+ R.49.IULS
162 Regulament privind recunoașterea de către USV Iași a perioadelor de studii/practică efectuate în afara României R.50.IULS
163 Regulament privind organizarea mobilităților studenților și personalului USV Iași în cadrul programului Erasmus+ (Acţiunea cheie KA131) R.62.IULS
164 Procedură privind eliberarea dispoziţiei Rectorului pentru deplasările în străinătate în interes profesional POB.40.IULS
165 Procedură de organizare a mobilităţilor de studii pentru studenţi în cadrul programului ERASMUS POB.41.IULS
166 Procedură de organizare a mobilităţilor de studii pentru cadre didactice în cadrul programului ERASMUS POB.42.IULS
167 Procedură de organizare şi desfăşurare a candidaturii pentru finanţare LLP (Învăţare pe tot parcursul vieţii) – ERASMUS POB.43.IULS
168 Procedură pentru mobilitatea doctoranzilor avand drept scop stagii de cercetare în universități din UE POB.44.IULS
H. Studenți și absolvenți
169 Codul drepturilor și obligațiilor studentului, USV Iași C.01.IULS
170

Contracte de studii universitare:

Ct.02.IULS
171 Regulament de organizare și funcționare a Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră la nivelul USV Iași R.51.IULS
172 Regulament de organizare a programului de voluntariat R.52.IULS
173 Regulament de organizare și funcționare a Societății Antreprenoriale Studențești a USV Iași R.53.IULS
174 Regulament privind acordarea de facilități la transportul public local de călători pentru studenți R.54.IULS
175 Regulament privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare în cadrul USV Iași R.55.IULS
176 Metodologia privind stabilirea criteriilor generale de acordare a burselor și a altor forme de sprijin financiar pentru studenții USV Iași, învățământ cu frecvență (Cf. Cartei, Regulament) M.19.IULS
177 Procedură de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin pentru studenţii USV Iaşi POB.45.IULS
178 Procedura privind organizarea programului de voluntariat pentru studenții USV Iași POB.46.IULS
179 Procedura privind acordarea facilităților de transport public local de călători pentru studenții USV Iași POB.47.IULS
180 Procedură privind cazarea studenţilor din USV Iaşi POB.48.IULS
181 Procedura privind înregistrarea taxelor de studii în cadrul USV Iași POB.49.IULS
182 Procedura operațională privind colectarea informațiilor cu privire la statutul socio-profesional și locul de muncă al absolvenților POB.50.IULS
183 Procedură privind evaluarea satisfacției studenților și a altor părți interesate față de mediul de învățare din USV Iași POB.51.IULS
184 Ghid de bune practici privind incluziunea studenților aflați în situații de risc, în vederea creșterii echității sociale la nivel institutional G.02.IULS
185 Ghid de inserție pe piața muncii G.03.IULS
186 Norme privind accesibilizarea învățământului superior pentru persoanele cu dizabilități în USV Iași N.10.IULS
I. Etică și deontologie universitară
187 Codul de etică și deontologie universitară C.02.IULS
188 Codul de etică în cercetarea științifică C.03.IULS
189 Cod de conduită pentru prevenția și sancţionarea incidentelor antisemite C.04.IULS
190 Code of conduct for the prevention and sanctioning of anti-semitic incidents C.04.IULS
191 Cod de conduită pentru prevenirea și sancționarea xenofobiei, radicalizării și discursului instigator la ură C.05.IULS
192 Code of conduct for the prevention and sanctioning of xenophobia, radicalization, and hate speech C.05.IULS
193 Strategia de prevenire și combatere a fenomenului de plagiat S.04.IULS
194 Planul strategic privind egalitatea de gen S.05.IULS
195 Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei de Etică Universitară R.56.IULS
196 Regulament privind asigurarea egalității de gen R.57.IULS
197 Procedura privind funcţionarea Comisiei de etică universitară POM.05.IULS
198 Măsuri pentru combaterea plagiatului și nepotismului Ms.02.IULS
J. Managementul calității
199 Regulament cu privire la asigurarea calității în USV Iași R.58.IULS
200 Regulamentul Comisiei pentru Evaluarea Calității – CEAC R.59.IULS
201 Regulament de organizare și funcționare a Departamentului pentru Asigurarea Calității R.60.IULS
202 Strategia de asigurare a calității 2024-2028 S.04.IULS
203 Metodologie privind evaluarea periodică a rezultatelor și performanțelor academice ale personalului didactic și de cercetare M.20.IULS
204 Procedură generală privind elaborarea procedurilor PG.01.IULS
205 Procedură de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii POM.06.IULS
206 Procedură de evaluare instituţională internă POB.52.IULS
207 Procedura de evaluarea internă a programelor de studii POB.53.IULS
208 Procedura de evaluare a performanțelor profesionale ale personalului didactic auxiliar și nedidactic din USV Iași POB.54.IULS
209 Procedura de evaluare a cadrelor didactice de către management POB.55.IULS
210 Procedura de evaluare a cadrelor didactice de către studenţi POB.56.IULS
211 Procedura de evaluare colegială a cadrelor didactice POB.57.IULS
212 Norme privind folosirea materialelor publicate care au ISBN în evaluările interne din cadrul USV Iași N.09.IULS
K. Alte reglementări
213 Procedură privind măsurile de organizare a activității în căminele și cantina din cadrul U.S.V. Iași în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2 POB.58.IULS
214 Procedură privind măsurile de organizare a activității în cadrul USV Iaşi în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2 POB.59.IULS
215 Procedura privind siguranta alimentara la ferma Rediu POB.60.IULS
216 Procedura privind biosecuritatea in Ferma de bovine Rediu POB.61.IULS

 

Legislație