Select Page

Documente

Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Universităţii de Ştiinţele Vieţii “Ion Ionescu de la Brad” din Iaşi

Documentele Universității

Nr. crt.

Denumire

Cod

A. Managementul universității

1

Carta Universității pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași

Carta.IULS

2

Planul strategic institutional

S.01.IULS

3

Planul operațional institutional

Po.01.IULS

4

Organigrama USV Iași

O.01.IULS

5

Regulament de organizare și funcționare a Universității pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași

R.01.IULS

6

Regulament intern al USV Iași

R.02.IULS

7

Regulament privind sistemul de control intern / managerial în USV Iași

R.03.IULS

8

Regulament de organizare și funcționare a Consiliului de Administrație al USV Iași

R.04.IULS

9

Regulament de organizare și funcționare a Senatului USV Iași

R.05.IULS

10

Regulament de organizare și funcționare a Direcției Generale Administrative

R.06.IULS

11

Regulament de organizare şi funcţionare a Compartimentului Financiar Contabil din cadrul USV Iași

R.07.IULS

12

Regulament de organizare și funcționare a Compartimentului Control Financiar Preventiv propriu al USV Iași

R.08.IULS

13

Regulament de organizare şi desfăşurare a alegerilor în structurile şi funcţiile de conducere ale IOSUD din USV Iaşi

R.09.IULS

14

Metodologie de organizare și desfășurare a alegerilor structurilor și funcțiilor de conducere în USV Iași, mandatul 2024-2029

M.01.IULS

15

Metodologia de organizare și desfășurare a concursului public pentru funcția de Director al Consiliului Studiilor Universitare de doctorat

M.02.IULS

16

Procedura privind funcţionarea structurilor şi funcţiilor de conducere

POM.01.IULS

17

Procedură privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru legislatura 2024-2029

POM.02.IULS

18

Procedura privind desfășurarea concursului public pentru funcția de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat

POM.03.IULS

19

Procedură simplă privind desfăşurarea alegerilor parțiale pentru reprezentanții studenților în Consiliile facultăților și Senat

POM.04.IULS

B. Patrimoniu, baza materială

20

Regulament de organizare și funcționare a Serviciului Patrimoniu din cadrul USV Iași

R.10.IULS

21

Regulament de funcționare a Bibliotecii USV Iași

R.11.IULS

22

Regulament de organizare și funcționare a Editurii Ion “Ionescu de la Brad”, din cadrul USV Iași

R.12.IULS

23

Regulament de organizare și funcționare a Comitetului Director al Stațiunii Didactice a USV Iași

R.13.IULS

24

Regulament de funcționare a căminelor USV Iași

R.14.IULS

25

Regulament de organizare și funcționare a cantinei-restaurant a USV Iași

R.15.IULS

26

Regulament de organizare și funcționare a Bazei Didactice de Cercetare și Activități aplicative Frasin, jud. Suceava

R.16.IULS

27

Regulament privind utilizarea şi securitatea Resurselor Informatice şi de Comunicaţii, din cadrul reţelei USV Iași

R.17.IULS

28

Regulament de ordine interioară a bazei hipice a USV Iași

R.18.IULS

29

Regulament privind accesul și circulația autovehiculelor și pietonilor în incinta USV Iași

R.19.IULS

30

Regulament privind supravegherea prin mijloace video în cadrul USV Iași

R.20.IULS

31

Strategia de digitalizare a USV Iași

S.02.IULS

32

Procedură de gestionare a contractelor din cadrul USV Iași

POB.01.IULS

33

Procedura privind închirierea spaţiilor temporar disponibile din patrimoniul USV Iasi

POB.02.IULS

34

Procedură operațională privind digitizarea documentelor în vederea constituirii depozitului digital instituțional numit Repozitoriu

POB.03.IULS

35

Procedură privind managementul depozitului digital instituțional numit Repozitoriu

POB.04.IULS

C. Salariați

36

Contract colectiv de muncă la nivelul USV Iași

Ct.01.IULS

37

Regulament privind ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante de către personalul didactic auxiliar şi nedidactic

R.21.IULS

38

Regulament privind acordarea voucherelor de vacanță pentru salariații USV Iași

R.22.IULS

39

Metodologie privind plata activităților asociate gradelor didactice

M.03.IULS

40

Metodologie privind cercetarea disciplinară a personalului didactic și de cercetare

M.04.IULS

41

Norme privind cercetarea disciplinară a personalului didactic și de cercetare

N.01.IULS

42

Procedura privind angajarea personalului didactic şi de cercetare asociat

POB.05.IULS

43

Procedură privind modificarea contractelor individuale de muncă din cadrul USV Iași

POB.06.IULS

44

Procedură privind promovarea în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din cadrul USV Iași

POB.07.IULS

45

Procedură privind pregătirea profesională a personalului didactic auxiliar și nedidactic

POB.08.IULS

46

Procedură privind securitatea și sănătatea în muncă în cadrul USV Iași

POB.09.IULS

47

Procedură pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date

POB.10.IULS

48

Planul de măsuri pentru îndeplinirea obligațiilor legale în domeniul ISU și SSM

Ms.01.IULS

49

Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin mijloace de supraveghere video

Ni.01.IULS

D. Activitatea financiar-contabilă

50

Procedură formalizată privind organizarea și efectuarea inventarierii patrimoniului-Cod POCFC.21

POCFC.21.IULS

51

Procedură formalizată privind circuitul documentelor privind angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor-Cod POCFC.22

POCFC.22.IULS

52

Procedură formalizată privind organizarea și exercitarea controlului financiar preventiv propriu-Cod POCFC.23

POCFC.23.IULS

53

Procedură formalizată privind scoaterea din funcțiune a mijloacelor fixe, scoaterea din uz a obiectelor de inventar, și declasarea/clasarea unor bunuri materiale, altele decât mijloacele fixe -Cod POCFC.24

POCFC.24.IULS

54

Procedură formalizată privind elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli -Cod POCFC.25

POCFC.25.IULS

55

Procedură operațională privind păstrarea și arhivarea documentelor contabile -Cod POCFC.26

POCFC.26.IULS

56

Procedură operațională privind circuitul documentelor financiar-contabile -Cod POCFC.27

POCFC.27.IULS

57

Procedură operațională privind decontarea cheltuielilor de delegare și detașare în altă localitate, precum și în cazul deplasării, în localitate, în interesul serviciului  -Cod POCFC.28

POCFC.28.IULS

58

Procedură formalizată privind sistemul național de raportare ForExeBug-Acces Aplicație CAB – Cod POCFC.29

POCFC.29.IULS

59

Procedură formalizată privind încasări și plăți prin casierie -Cod POCFC.30

POCFC.30.IULS

60

Procedură operațională privind încasarea veniturilor -Cod POCFC.31

POCFC.31.IULS

61

Procedură formalizată privind înregistrarea, acordarea și justificarea avansurilor în numerar în lei. Cod-PFCFC.33

PFCFC.33.IULS

62

Procedură formalizată privind decontarea drepturilor bănești a personalului care efectuează deplasări în străinătate, în interes de serviciu. Cod-PFCFC.34

PFCFC.34.IULS

E. Academic

E.1. Organizarea activităţii didactice

63

Regulament cu privire la desfășurarea studiilor universitare de licență în USV Iași

R.23.IULS

64

Regulament cu privire la desfășurarea studiilor universitare de masterat în USV Iași

R.24.IULS

65

Regulament privind iniţierea, aprobarea, monitorizarea şi evaluarea periodică a programelor de studii

R.25.IULS

66

Regulament cu privire la aplicarea sistemului de credite transferabile

R.26.IULS

67

Regulament cu privire la organizarea și desfășurarea practicii în cadrul programelor de studiu de licență și master

R.27.IULS

68

Regulament privind întocmire a statelor de funcții

R.28.IULS

69

Regulament privind activitatea profesională a studenților

R.29.IULS

70

Regulamentul pentru invatamantul dual

R.61.IULS

71

Norme privind desfășurarea activității didactice în sistem online

N.02.IULS

72

Procedură de elaborare a planurilor de învăţământ

POB.11.IULS

73

Procedură de întocmire a statelor de funcţiuni

POB.12.IULS

74

Procedură de organizare a activităţii didactice pentru studiile universitare de licenţă

POB.13.IULS

75

Procedură de organizare a activităţii didactice pentru studiile universitare de master

POB.14.IULS

76

Procedura de iniţiere, aprobare, monitorizare şi evaluare periodică a programelor universitare de licenţă şi de masterat

POB.15.IULS

77

Procedura privind organizarea şi desfăşurarea practicii studenţilor de la studiile licenţă şi master

POB.16.IULS

E.2. Admitere

78

Regulament privind ocuparea locurilor cu finanţare de la bugetul de stat

R.30.IULS

79

Metodologia desfăşurării admiterii la USV Iași, anul universitar 2025-2026

M.05.IULS

80

Metodologie privind admiterea la studii universitare a candidaților cetățeni străini în anul universitar 2025-2026

M.06.IULS

81

Methodology of admission to studies of foreign students for the 2025-2026 academic year

M.07.IULS

82

Procedura de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licenţă

POB.17.IULS

83

Procedura de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de masterat

POB.18.IULS

84

Procedura de înmatriculare a studenţilor

POB.19.IULS

E.3. Evaluarea studenților

85

Regulament privind examinarea și notarea studenților

R.31.IULS

86

Regulament de organizare şi desfăşurare a examenului de diplomă/licenţă/disertaţie, în anul universitar 2024 – 2025

R.32.IULS

87

Procedura de examinarea şi notare a studenţilor

POB.20.IULS

88

Procedura privind desfașurarea sesiunii deschise

POB.21.IULS

89

Procedură privind finalizarea studiilor universitare de licenţă şi master

POB.22.IULS

90

Norme privind desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor în anul universitar 2024-2025

N.03.IULS

91

Ghid privind finalizarea studiilor universitare de licenţă şi masterat

G.01.IULS

E.4. Concursuri

92

Regulament privind acordarea gradației de merit în anul 2025

R.33.IULS

93

Regulament privind acordarea titlurilor și distincțiilor onorifice la USV Iași

R.34.IULS

94

Regulament privind acordarea titlului de Doctor Honoris Causa, al USV Iași

R.35.IULS

95

Metodologie privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare

M.08.IULS

96

Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în cariera didactică

M.09.IULS

97

Metodologie privind menținerea calității de titular în învățământul universitar și/sau în cercetare după împlinirea vârstei de 65 de ani

M.10.IULS

98

Procedură de acordare a titlurilor de doctor honoris causa şi de senator de onoare – USV Iași

POB.23.IULS

99

Procedura de organizare şi desfăşurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice

POB.24.IULS

100

Procedura de examen pentru promovarea în cariera didactică

POB.25.IULS

101

Procedura privind recunoașterea funcțiilor didactice din învățământul superior universitar obținute într-o instituție de învățământ superior acreditată în străinătate

POB.26.IULS

102

Procedură privind acordarea gradației de merit în anul 2025

POB.27.IULS

103

Norme cu privire la evaluarea și notarea candidaților înscriși la concursul pentru ocuparea posturilor didactice

N.04.IULS

104

Norme cu privire la evaluarea și notarea candidaților înscriși la examenul de promovare în cariera didactică

N.05.IULS

E.5. Doctorat

105

Regulament cu privire la desfășurarea studiilor universitare de doctorat la IOSUD (USV Iași)

R.36.IULS

106

Regulamentul Școlii Doctorale de Științe Inginerești din cadrul USV Iași

R.37.IULS

107

Regulamentul Școlii Doctorale de Medicină veterinară din cadrul USV Iași

R.38.IULS

108

Regulament de admitere la studiile universitare de doctorat

R.39.IULS

109

Metodologia de evaluare internă periodică a Școlilor doctorale

M.11.IULS

110

Metodologia de evaluare internă periodică a activității conducătorilor de doctorat

M.12.IULS

111

Metodologie privind recunoașterea automată a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în instituții de învățământ universitar din străinătate

M.13.IULS

112

Metodologie privind recunoașterea diplomei de doctor și a titlului de doctor în științe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate

M.14.IULS

113

Metodologia de susținere a tezelor de doctorat la IOSUD (USV Iași)

M.15.IULS

114

Metodologie privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare

M.16.IULS

115

Procedură de organizare a activităţii didactice pentru învăţământul postuniversitar şi doctorat

POB.28.IULS

116

Procedură de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat

POB.29.IULS

117

Procedură de desfăşurare a competiţiei între şcolile doctorale pentru repartizarea granturilor doctorale

POB.30.IULS

118. Procedură pentru depunerea şi susţinerea tezelor de doctorat (POB.31.IULS)

Procedura pentru depunerea și susținerea tezelor de doctorat începând cu anul universitar 2024 – 2025

Nr. crt. Activitatea Document depus/emis
1.

Doctorandul predă teza in format electronic la secretariatul scolii doctorale pentru verificarea similitudinii (anexa 1), împreună cu rezumatul tezei de doctorat și declarația pe proprie răspundere cu privire la originalitatea tezei de doctorat (anexa 2).

 

Anexa 1 – Cerere doctorand pentru test similitudine.

Anexa 2 – Declarație pe propria răspundere.

2. IOSUD emite un document justificativ înregistrat în registrul de evidenţe al USV prin care confirmă predarea tezei la secretariatul şcolii doctorale (anexa 3). Anexa 3 – Adeverință predare teză.
3. Școala doctorală efectuează analiza de similitudini (în max. 30 zile). Raport de similitudine (semnat de operator și conducătorul de doctorat).
4. Conducătorul de doctorat și comisia de îndrumare și integritate academică întocmesc o rezoluție în care își exprimă argumentat punctul de vedere asupra rezultatului verificării (anexa 4). Anexa 4 – Rezoluție la raportul de similitudine.
5. În situația în care raportul de similitudini indică nevoia realizării unor modificări la nivelul tezei de doctorat, se remediază elementele sesizate și se reia analiza de similitudini. Raport de similitudine II (după caz).
6. Conducătorul de doctorat și comisia de îndrumare și integritate academică întocmesc o nouă rezoluție în care își exprimă punctul de vedere asupra rezultatului reverificării (anexa 4). Anexa 4 – Rezoluție la raportul de similitudine II (după caz).
7. Doctorandul depune la secretariatul școlii doctorale o cerere pentru evaluarea tezei (presusținere) în cadrul comisiei de îndrumare și integritate academică, cu avizul conducătorului de doctorat, la care atașeză raportul de similitudine și rezoluția asupra raportului realizată de comisia de îndrumare și integritate academică și conducătorul de doctorat (anexa 5). Anexa 5 – Cerere presusținere.
8. Teza se prezintă în comisia de îndrumare și integritate academică și se completează anexele 6 a și 6 b. Presusținerea este publică. Conducătorul și comisia decid asupra depunerii oficiale a tezei și organizării susținerii publice (în max. 30 zile).

Anexa 6a – Acordul comisiei de îndrumare

Anexa 6b – Referat de acceptare al conducătorului de doctorat

9. Teza (cu anexele sale, după caz) se depune oficial la secretariatul scolii doctorale în format tipărit și digital, însoțită de referatul conducătorului de doctorat, rezultatul analizei raportului de similitudini, împreună cu rezumatul tipărit și digital, CV-ul doctorandului și o propunere estimativă a datei privind susținerea publică (anexa 7). Anexa 7 – Propunere dată estimativă pentru susținerea publică
10. Teza de doctorat şi anexele sale vor fi încărcate pe platforma națională gestionată de UEFISCDI și vor fi disponibile pentru consultare publică timp de 90 de zile calendaristice. La finalul acestei perioade, Școala doctorală întocmește un raport (anexa 8). Anexa 8 – Raportul școlii doctorale către CSUD
11.

CSUD analizează raportul și validează iniţierea procedurii de susţinere publică a tezei de doctorat, prin depunerea de către conducătorul de doctorat a cererii de stabilire a comisiei de doctorat.

 

 
12. CSUD analizează, invalidează și trimite școlii doctorale recomandări privind refacerea tezei de doctorat şi eliminarea situațiilor neconforme cu standardele de etică şi deontologie (după caz)
13. Studentul-doctorand are obligaţia remedierii conţinutului tezei în termen de 3 luni de la comunicarea deciziei de invalidare a susţinerii, cu reluarea procedurii de punere în transparenţă a lucrării. (după caz)
14. Conducătorul de doctorat depune cererea prin care solicită acceptarea componenței comisiei pentru susținerea publică a tezei de doctorat (anexa 9). Anexa 9 – Cerere pentru aprobarea comisiei de susținere
15. Conducătorul IOSUD – USV Iași emite decizia de susținere publică a tezei de doctorat. Decizie Rector
16. Doctorandul depune la secretariatul școlii doctorale teza de doctorat în 3 exemplare și rezumatul în 5 exemplare, însoțite de cererea pentru fixarea datei de susţinere publică a tezei de doctorat (anexa 10), avizată de conducătorul de doctorat şi de preşedintele comisiei de susţinere, cu minimum 25 zile calendaristice înainte de data propusă (data propusă pentru susţinere nu poate fi mai devreme de data estimată anterior pentru susţinerea publică). Anexa 10 – Cerere doctorand pentru fixarea datei de susținere
17. Școala doctorală întocmește referatul preliminar susţinerii publice a tezei (anexa 11).

Anexa 11 – Referat preliminar privind susținerea publică a tezei de doctorat.

Documente care atestă parcursul programului de studii.

18.

Studentul doctorand depune documente necesare întocmirii dosarului de doctorat (anexa 12):

– CV (format Europass);

– lista lucrărilor publicate sau acceptate pentru publicare, cu rezultate din teza de doctorat (format listat si digital);

– copiile lucrărilor științifice publicate în calitate de prim-autor, cu rezultate din teza de doctorat.

– pentru lucrările acceptate la publicare se prezintă scrisoarea de accept a editorului publicației.

– fișa de lichidare conform hotărârii Consiliului de Administrație;

– referatul de apreciere a tezei întocmit de conducătorul de doctorat;

– declarația doctorandului privind publicarea tezei (anexa 13).

Anexa 12 – Adeverință privind depunerea documentelor, eliberată de secretariatul Școlii doctorale.

 

Anexa 13 – Opțiune doctorandului privind publicarea tezei;

19. Secretariatul Școlii doctorale depune un exemplar tipărit din teză la Biblioteca USV Iași (anexa 14). Anexa 14 – Adeverință depunere bibliotecă.
20. Școala doctorală întocmește și afișează anunțul pentru susținerea publică, cu minim 20 zile înainte de data prevăzută în decizia Rectorului. Anunțul pe site-ul IOSUD și la avizierul CSUD.
21. Școala doctorală postează pe site-ul IOSUD: anunțul susținerii publice, rezumatul tezei în format electronic, memoriul științific, CV-ul doctorandului și CV-urile membrilor comisiei de susținere publică a tezei de doctorat semnate pe toate paginile.  
22. Referenții oficiali, depun/trimit la Școala doctorală referatele de apreciere a tezei semnate pe fiecare pagină, cu minimum 15 zile înainte de data susținerii. Referate de apreciere ale referenților.
23. Susținerea publică a tezei de doctorat (anexele 15 și 16).

Anexa 15 – Proces verbal de susținere publică.

Anexa 16 – Anexă cu întrebări și răspunsuri.

24. Încărcarea dosarului de doctorat pe Platforma ME (în maximum 30 zile), inclusiv anexele 16 și 17, pentru verificarea CNATDCU.  

Aprobat în ședința ordinară de Senat din 16.01.2025

119

Procedura privind susținerea publică a tezelor de abilitare

POB.32.IULS

120

Norme privind elaborarea și redactarea tezelor de doctorat

N.06.IULS

121

Norme privind elaborarea tezei de abilitare

N.07.IULS

122

Instrucțiuni privind medierea și soluționarea conflictelor privind activitatea conducătorilor de doctorat

I.01.IULS

123

Instrucțiuni privind retragera aflilierii la SDSI pentru conducătorii de doctorat

I.02.IULS

E.6. Educație permanentă și învățământ la distanță

124

Regulament de organizare și funcționare a Departamentului de Educație Permanentă și Învățământ la Distanță (DEPID)

R.40.IULS

125

Regulament privind organizarea și desfășurarea programelor de studii postuniversitare

R.41.IULS

126

Regulament de organizare și funcționare a Centrului de pregătire profesională interrurală

R.42.IULS

127

Regulament de organizare şi funcţionare al Centrului de examinare European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages, din cadrul Universităţii pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași

R.43.IULS

128

Procedură privind organizarea activităţii didactice pentru studiile postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continua

POB.33.IULS

129

Procedură de iniţiere, evaluare internă, aprobare, monitorizare şi evaluare periodică a programelor postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continua

POB.34.IULS

E.7. Pregătirea personalului didactic

130

Regulament privind organizarea și desfășurarea activității de formare inițială și continuă a personalului didactic

R.44.IULS

131

Metodologie-cadru de organizare a programelor de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică

M.17.IULS

132

Procedură de organizare a activităţilor specifice Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic

POB.35.IULS

133

Procedură de organizare şi desfăşurare a activităţilor de perfecţionare a cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar prin definitivare în învăţământ şi grade didactice I şi II

POB.36.IULS

134

Norme privind obținerea gradului didactic I în USV Iași în sistem online

N.08.IULS

F. Cercetare științifică

135

Plan Strategic de Cercetare 2020-2024

S.03.IULS

136

Regulament de organizare și funcționare a Departamentului de Cercetare științifică

R.45.IULS

137

Regulament privind depunerea contractelor de cercetare în USV Iași

R.46.IULS

138

Regulament pentru desfășurarea Simpozionului Științific Studențesc din USV Iași

R.47.IULS

139

Metodologia de înregistrare a rezultatelor activităţii de cercetare-dezvoltare

M.18.IULS

140

Procedură privind stabilirea valorii rezultatelor activităților de cercetare-dezvoltare în vederea valorificării acestora

POB.37.IULS

141

Procedura privind acordarea scutirii de la plata impozitului pentru veniturile din salarii și asimilate salariilor ca urmare a desfășurării activității de cercetare-dezvoltare și inovare

POB.38.IULS

142

Procedură privind recunoașterea și gestionarea eșecului în cercetare

POB.39.IULS

G. Internaționalizare

143

Regulament de organizare și funcționare a Biroului de Relații Internaționale a USV Iași

R.48.IULS

144

Regulament de organizare și funcționare a Biroului ERASMUS+

R.49.IULS

145

Regulament privind recunoașterea de către USV Iași a perioadelor de studii/practică efectuate în afara României

R.50.IULS

146

Procedură privind eliberarea dispoziţiei Rectorului pentru deplasările în străinătate în interes profesional

POB.40.IULS

147

Procedură de organizare a mobilităţilor de studii pentru studenţi în cadrul programului ERASMUS

POB.41.IULS

148

Procedură de organizare a mobilităţilor de studii pentru cadre didactice în cadrul programului ERASMUS

POB.42.IULS

149

Procedură de organizare şi desfăşurare a candidaturii pentru finanţare LLP (Învăţare pe tot parcursul vieţii) – ERASMUS

POB.43.IULS

150

Procedură pentru mobilitatea doctoranzilor avand drept scop stagii de cercetare în universități din UE

POB.44.IULS

H. Studenți și absolvenți

151

Codul drepturilor și obligațiilor studentului, USV Iași

C.01.IULS

152

Contracte de studii universitare:

Ct.02.IULS

153

Regulament de organizare și funcționare a Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră la nivelul USV Iași

R.51.IULS

154

Regulament de organizare a programului de voluntariat

R.52.IULS

155

Regulament de organizare și funcționare a Societății Antreprenoriale Studențești a USV Iași

R.53.IULS

156

Regulament privind acordarea de facilități la transportul public local de călători pentru studenți

R.54.IULS

157

Regulament privind eliberarea actelor de studii

R.55.IULS

158

Metodologia privind stabilirea criteriilor generale de acordare a burselor și a altor forme de sprijin financiar pentru studenții USV Iași, învățământ cu frecvență (Cf. Cartei, Regulament)

M.19.IULS

159

Procedură de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin pentru studenţii USV Iaşi

POB.45.IULS

160

Procedura privind organizarea programului de voluntariat pentru studenții USV Iași

POB.46.IULS

161

Procedura privind acordarea facilităților de transport public local de călători pentru studenții USV Iași

POB.47.IULS

162

Procedură privind cazarea studenţilor din USV Iaşi

POB.48.IULS

163

Procedura privind înregistrarea taxelor de studii în cadrul USV Iași

POB.49.IULS

164

Procedura operațională privind colectarea informațiilor cu privire la statutul socio-profesional și locul de muncă al absolvenților

POB.50.IULS

165

Procedură operațională privind colectarea și prelucrarea informațiilor în vederea evaluării nivelului de satisfacție privind mediul de învățare al studenților și absolvenților

POB.51.IULS

166

Ghid de bune practici privind incluziunea studenților aflați în situații de risc, în vederea creșterii echității sociale la nivel institutional

G.02.IULS

167

Ghid de inserție pe piața muncii

G.03.IULS

I. Etică și deontologie universitară

168

Codul de etică și deontologie universitară

C.02.IULS

169

Codul de etică în cercetarea științifică

C.03.IULS

170

Cod de conduită pentru prevenția și sancţionarea incidentelor antisemite

C.04.IULS

171

Code of conduct for the prevention and sanctioning of anti-semitic incidents

C.04.IULS

172

Cod de conduită pentru prevenirea și sancționarea xenofobiei, radicalizării și discursului instigator la ură

C.05.IULS

173

Code of conduct for the prevention and sanctioning of xenophobia, radicalization, and hate speech

C.05.IULS

174

Strategia de prevenire și combatere a fenomenului de plagiat

S.04.IULS

175

Planul strategic privind egalitatea de gen

S.05.IULS

176

Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei de Etică Universitară

R.56.IULS

177

Regulament privind asigurarea egalității de gen

R.57.IULS

178

Procedura privind funcţionarea Comisiei de etică universitară

POM.05.IULS

179

Măsuri pentru combaterea plagiatului și nepotismului

Ms.02.IULS

J. Managementul calității

180

Regulament cu privire la asigurarea calității în USV Iași

R.58.IULS

181

Regulamentul Comisiei pentru Evaluarea Calității – CEAC

R.59.IULS

182

Regulament de organizare și funcționare a Departamentului pentru Asigurarea Calității

R.60.IULS

183

Strategia de asigurare a calității 2024-2028

S.04.IULS

184

Metodologie privind evaluarea periodică a rezultatelor și performanțelor academice ale personalului didactic și de cercetare

M.20.IULS

185

Procedură generală privind elaborarea procedurilor

PG.01.IULS

186

Procedură de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii

POM.06.IULS

187

Procedură de evaluare instituţională internă

POB.52.IULS

188

Procedura de evaluarea internă a programelor de studii

POB.53.IULS

189

Procedura de evaluare a performanțelor profesionale ale personalului didactic auxiliar și nedidactic din USV Iași

POB.54.IULS

190

Procedura de evaluare a cadrelor didactice de către management

POB.55.IULS

191

Procedura de evaluare a cadrelor didactice de către studenţi

POB.56.IULS

192

Procedura de evaluare colegială a cadrelor didactice

POB.57.IULS

193

Norme privind folosirea materialelor publicate care au ISBN în evaluările interne din cadrul USV Iași

N.09.IULS

K. Alte reglementări

194

Procedură privind măsurile de organizare a activității în căminele și cantina din cadrul U.S.V. Iași în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2

POB.58.IULS

195

Procedură privind măsurile de organizare a activității în cadrul USV Iaşi în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2

POB.59.IULS

196

Procedura privind siguranta alimentara la ferma Rediu

POB.60.IULS

197

Procedura privind biosecuritatea in Ferma de bovine Rediu

POB.61.IULS

Legislație