Select Page

Documente

Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Universităţii de Ştiinţele Vieţii “Ion Ionescu de la Brad” din Iaşi

Documentele Universității

Nr. crt. Denumire Cod
A. Managementul universității
1 Carta Universității pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași Carta.IULS
2 Planul strategic institutional S.01.IULS
3 Planul operațional institutional Po.01.IULS
4 Organigrama USV Iași O.01.IULS
5 Regulament de organizare și funcționare a Universității pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași R.01.IULS
6 Regulament intern al USV Iași R.02.IULS
7 Regulament privind sistemul de control intern / managerial în USV Iași R.03.IULS
8 Regulament de organizare și funcționare a Consiliului de Administrație al USV Iași R.04.IULS
9 Regulament de organizare și funcționare a Senatului USV Iași R.05.IULS
10 Regulament de organizare și funcționare a Direcției Generale Administrative R.06.IULS
11 Regulament de organizare şi funcţionare a Compartimentului Financiar Contabil din cadrul USV Iași R.07.IULS
12 Regulament de organizare și funcționare a Compartimentului Control Financiar Preventiv propriu al USV Iași R.08.IULS
13 Regulament de organizare şi desfăşurare a alegerilor în structurile şi funcţiile de conducere ale IOSUD din USV Iaşi R.09.IULS
14 Metodologie de organizare și desfășurare a alegerilor structurilor și funcțiilor de conducere în USV Iași, mandatul 2024-2029 M.01.IULS
15 Metodologia de organizare și desfășurare a concursului public pentru funcția de Director al Consiliului Studiilor Universitare de doctorat M.02.IULS
16 Procedura privind funcţionarea structurilor şi funcţiilor de conducere POM.01.IULS
17 Procedură privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru legislatura 2024-2029 POM.02.IULS
18 Procedura privind desfășurarea concursului public pentru funcția de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat POM.03.IULS
19 Procedură simplă privind desfăşurarea alegerilor parțiale pentru reprezentanții studenților în Consiliile facultăților și Senat POM.04.IULS
B. Patrimoniu, baza materială
20 Regulament de organizare și funcționare a Serviciului Patrimoniu din cadrul USV Iași R.10.IULS
21 Regulament de funcționare a Bibliotecii USV Iași R.11.IULS
22 Regulament de organizare și funcționare a Editurii Ion “Ionescu de la Brad”, din cadrul USV Iași R.12.IULS
23 Regulament de organizare și funcționare a Comitetului Director al Stațiunii Didactice a USV Iași R.13.IULS
24 Regulament de funcționare a căminelor USV Iași R.14.IULS
25 Regulament de organizare și funcționare a cantinei-restaurant a USV Iași R.15.IULS
26 Regulament de organizare și funcționare a Bazei Didactice de Cercetare și Activități aplicative Frasin, jud. Suceava R.16.IULS
27 Regulament privind utilizarea şi securitatea Resurselor Informatice şi de Comunicaţii, din cadrul reţelei USV Iași R.17.IULS
28 Regulament de ordine interioară a bazei hipice a USV Iași R.18.IULS
29 Regulament privind accesul și circulația autovehiculelor și pietonilor în incinta USV Iași R.19.IULS
30 Regulament privind supravegherea prin mijloace video în cadrul USV Iași R.20.IULS
31 Strategia de digitalizare a USV Iași S.02.IULS
32 Procedură de gestionare a contractelor din cadrul USV Iași POB.01.IULS
33 Procedura privind închirierea spaţiilor temporar disponibile din patrimoniul USV Iasi POB.02.IULS
34 Procedură operațională privind digitizarea documentelor în vederea constituirii depozitului digital instituțional numit Repozitoriu POB.03.IULS
35 Procedură privind managementul depozitului digital instituțional numit Repozitoriu POB.04.IULS
C. Salariați
36 Contract colectiv de muncă la nivelul USV Iași Ct.01.IULS
37 Regulament privind ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante de către personalul didactic auxiliar şi nedidactic R.21.IULS
38 Regulament privind acordarea voucherelor de vacanță pentru salariații USV Iași R.22.IULS
39 Metodologie privind plata activităților asociate gradelor didactice M.03.IULS
40 Metodologie privind cercetarea disciplinară a personalului didactic și de cercetare M.04.IULS
41 Norme privind cercetarea disciplinară a personalului didactic și de cercetare N.01.IULS
42 Procedura privind angajarea personalului didactic şi de cercetare asociat POB.05.IULS
43 Procedură privind modificarea contractelor individuale de muncă din cadrul USV Iași POB.06.IULS
44 Procedură privind promovarea în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din cadrul USV Iași POB.07.IULS
45 Procedură privind pregătirea profesională a personalului didactic auxiliar și nedidactic POB.08.IULS
46 Procedură privind securitatea și sănătatea în muncă în cadrul USV Iași POB.09.IULS
47 Procedură pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date POB.10.IULS
48 Planul de măsuri pentru îndeplinirea obligațiilor legale în domeniul ISU și SSM Ms.01.IULS
49 Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin mijloace de supraveghere video Ni.01.IULS
D. Activitatea financiar-contabilă
50 Procedură formalizată privind organizarea și efectuarea inventarierii patrimoniului-Cod POCFC.21 POCFC.21.IULS
51 Procedură formalizată privind circuitul documentelor privind angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor-Cod POCFC.22 POCFC.22.IULS
52 Procedură formalizată privind organizarea și exercitarea controlului financiar preventiv propriu-Cod POCFC.23 POCFC.23.IULS
53 Procedură formalizată privind scoaterea din funcțiune a mijloacelor fixe, scoaterea din uz a obiectelor de inventar, și declasarea/clasarea unor bunuri materiale, altele decât mijloacele fixe -Cod POCFC.24 POCFC.24.IULS
54 Procedură formalizată privind elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli -Cod POCFC.25 POCFC.25.IULS
55 Procedură operațională privind păstrarea și arhivarea documentelor contabile -Cod POCFC.26 POCFC.26.IULS
56 Procedură operațională privind circuitul documentelor financiar-contabile -Cod POCFC.27 POCFC.27.IULS
57 Procedură operațională privind decontarea cheltuielilor de delegare și detașare în altă localitate, precum și în cazul deplasării, în localitate, în interesul serviciului  -Cod POCFC.28 POCFC.28.IULS
58 Procedură formalizată privind sistemul național de raportare ForExeBug-Acces Aplicație CAB – Cod POCFC.29 POCFC.29.IULS
59 Procedură formalizată privind încasări și plăți prin casierie -Cod POCFC.30 POCFC.30.IULS
60 Procedură operațională privind încasarea veniturilor -Cod POCFC.31 POCFC.31.IULS
61 Procedură formalizată privind înregistrarea, acordarea și justificarea avansurilor în numerar în lei. Cod-PFCFC.33 PFCFC.33.IULS
62 Procedură formalizată privind decontarea drepturilor bănești a personalului care efectuează deplasări în străinătate, în interes de serviciu. Cod-PFCFC.34 PFCFC.34.IULS
E. Academic
E.1. Organizarea activităţii didactice
63 Regulament cu privire la desfășurarea studiilor universitare de licență în USV Iași R.23.IULS
64 Regulament cu privire la desfășurarea studiilor universitare de masterat în USV Iași R.24.IULS
65 Regulament privind iniţierea, aprobarea, monitorizarea şi evaluarea periodică a programelor de studii R.25.IULS
66 Regulament cu privire la aplicarea sistemului de credite transferabile R.26.IULS
67 Regulament cu privire la organizarea și desfășurarea practicii în cadrul programelor de studiu de licență și master R.27.IULS
68 Regulament privind întocmire a statelor de funcții R.28.IULS
69 Regulament privind activitatea profesională a studenților R.29.IULS
70 Norme privind desfășurarea activității didactice în sistem online N.02.IULS
71 Procedură de elaborare a planurilor de învăţământ POB.11.IULS
72 Procedură de întocmire a statelor de funcţiuni POB.12.IULS
73 Procedură de organizare a activităţii didactice pentru studiile universitare de licenţă POB.13.IULS
74 Procedură de organizare a activităţii didactice pentru studiile universitare de master POB.14.IULS
75 Procedura de iniţiere, aprobare, monitorizare şi evaluare periodică a programelor universitare de licenţă şi de masterat POB.15.IULS
76 Procedura privind organizarea şi desfăşurarea practicii studenţilor de la studiile licenţă şi master POB.16.IULS
E.2. Admitere
77 Regulament privind ocuparea locurilor cu finanţare de la bugetul de stat R.30.IULS
78 Metodologia desfăşurării admiterii la USV Iași, anul universitar 2024 – 2025 M.05.IULS
79 Metodologie privind admiterea la studii universitare a candidaților cetățeni străini în anul universitar 2024-2025 M.06.IULS
80 Methodology of admission to studies of foreign students for the 2024-2025 academic year M.07.IULS
81 Procedura de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licenţă POB.17.IULS
82 Procedura de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de masterat POB.18.IULS
83 Procedura de înmatriculare a studenţilor POB.19.IULS
E.3. Evaluarea studenților
84 Regulament privind examinarea și notarea studenților R.31.IULS
85 Regulament de organizare şi desfăşurare a examenului de diplomă/licenţă/disertaţie, în anul universitar 2023 – 2024 R.32.IULS
86 Procedura de examinarea şi notare a studenţilor POB.20.IULS
87 Procedura privind desfașurarea sesiunii deschise POB.21.IULS
88 Procedură privind finalizarea studiilor universitare de licenţă şi master POB.22.IULS
89 Norme privind desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor în anul universitar N.03.IULS
90 Ghid privind finalizarea studiilor universitare de licenţă şi masterat G.01.IULS
E.4. Concursuri
91 Regulament privind acordarea gradației de merit în anul 2025 R.33.IULS
92 Regulament privind acordarea titlurilor și distincțiilor onorifice la USV Iași R.34.IULS
93 Regulament privind acordarea titlului de Doctor Honoris Causa, al USV Iași R.35.IULS
94 Metodologie privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare M.08.IULS
95 Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în cariera didactică M.09.IULS
96 Metodologie privind menținerea calității de titular în învățământul universitar și/sau în cercetare după împlinirea vârstei de 65 de ani M.10.IULS
97 Procedură de acordare a titlurilor de doctor honoris causa şi de senator de onoare – USV Iași POB.23.IULS
98 Procedura de organizare şi desfăşurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice POB.24.IULS
99 Procedura de examen pentru promovarea în cariera didactică POB.25.IULS
100 Procedura privind recunoașterea funcțiilor didactice din învățământul superior universitar obținute într-o instituție de învățământ superior acreditată în străinătate POB.26.IULS
101 Procedură privind acordarea gradației de merit în anul 2025 POB.27.IULS
102 Norme cu privire la evaluarea și notarea candidaților înscriși la concursul pentru ocuparea posturilor didactice N.04.IULS
103 Norme cu privire la evaluarea și notarea candidaților înscriși la examenul de promovare în cariera didactică N.05.IULS
E.5. Doctorat
104 Regulament cu privire la desfășurarea studiilor universitare de doctorat la IOSUD (USV Iași) R.36.IULS
105 Regulamentul Școlii Doctorale de Științe Inginerești din cadrul USV Iași R.37.IULS
106 Regulamentul Școlii Doctorale de Medicină veterinară din cadrul USV Iași R.38.IULS
107 Regulament de admitere la studiile universitare de doctorat R.39.IULS
108 Metodologia de evaluare internă periodică a Școlilor doctorale M.11.IULS
109 Metodologia de evaluare internă periodică a activității conducătorilor de doctorat M.12.IULS
110 Metodologie privind recunoașterea automată a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în instituții de învățământ universitar din străinătate M.13.IULS
111 Metodologie privind recunoașterea diplomei de doctor și a titlului de doctor în științe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate M.14.IULS
112 Metodologia de susținere a tezelor de doctorat la IOSUD (USV Iași) M.15.IULS
113 Metodologie privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare M.16.IULS
114 Procedură de organizare a activităţii didactice pentru învăţământul postuniversitar şi doctorat POB.28.IULS
115 Procedură de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat POB.29.IULS
116 Procedură de desfăşurare a competiţiei între şcolile doctorale pentru repartizarea granturilor doctorale POB.30.IULS
117. Procedură pentru depunerea şi susţinerea tezelor de doctorat (POB.31.IULS)
Nr.
crt.
Activitatea Document depus / emis
1. Doctorandul depune teza in format electronic şi printat (legat cu arc) la secretariatul şcolii doctorale şi întocmeşte o cerere pentru efectuarea analizei de similitudini. Anexa 1 – Cerere doctorand pentru test similitudine.
2. IOSUD emite un document justificativ înregistrat în registrul de evidenţe al USAMV prin care confirmă predarea tezei la secretariatul şcolii doctorale. Anexa 2 – Adeverinţă predare teză.
3. Şcoala doctorală efectuează analiza de similitudini (max. 30 zile). Raport de similitudine (semnat de operator şi conducătorul de doctorat).
4. Conducătorul de doctorat întocmeşte o rezoluţie în care îşi exprimă punctul de vedere asupra rezultatului verificării. Anexa 3 – Rezoluţie la raportul de similitudine.
5. Doctorandul depune la secretariatul şcolii doctorale o cerere pentru evaluarea tezei (presusţinere) în cadrul comisiei de îndrumare, cu avizul conducătorului de doctorat. Anexa 4 – Cerere presusţinere
6. Teza se prezintă în comisia de îndrumare. Conducătorul şi comisia decid asupra depunerii oficiale a tezei şi organizării susţinerii publice (max. 30 zile). Anexa 5a – Acordul comisiei de îndrumare
Anexa 5b – Referat de acceptare al conducătorului de doctorat
7. Teza este reverificată sub aspectul similitudinilor – în cazul în care comisia de îndrumare a recomandat îmbunătăţiri asupra conţinutului lucrării. Raport de similitudine II (după caz).
8. Conducătorul de doctorat întocmeşte rezoluţia cu privire la rezultatul verificării. Anexa 3 – Rezoluţie la raportul de similitudine II (după caz).
9. Doctorandul şi conducătorul de doctorat întocmesc o declaraţie privind asumarea răspunderii cu privire la asigurarea originalităţii conţinutului tezei. Anexa 6 – Declaraţie pe propria răspundere.
10. Şcoala doctorală întocmeşte referatul preliminar susţinerii publice a tezei. Anexa 7 – Referat preliminar privind susţinerea publică a tezei de doctorat.
Documente care atestă parcursul programului de studii.
11. Teza se depune oficial la secretariatul scolii doctorale în format tipărit (3 exemplare) şi digital (format PDF – 1 CD), împreună cu rezumatul tipărit (6 exemplare).
12. Studentul doctorand depune documente necesare întocmirii dosarului de doctorat:
– copii scanate după actul de identitate; certificatul de naştere; certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
– CV (format Europass);
– lista tuturor lucrărilor publicate sau acceptate pentru publicare (format listat si digital);
– fişa de lichidare conform hotărârii Consiliului de Administraţie;
– referatul de apreciere a tezei întocmit de conducătorul de doctorat;
– declaraţia doctorandului privind publicarea tezei.
Anexa 8 – Opţiune doctorandului privind publicarea tezei;
Anexa 9 – Adeverinţă privind depunerea documentelor, eliberată de secretariatul şcolii doctorale.
13. Secretariatul şcolii doctorale depune un exemplar tipărit din teză la Biblioteca USAMV. Anexa 10 – Adeverinţă depunere teză la bibliotecă.
14. Doctorandul depune la secretariatul şcolii doctorale cererea pentru susţinerea tezei. Se ataşează copiile lucrărilor ştiinţifice publicate în calitate de prim-autor, cu rezultate din teza de doctorat. Pentru lucrările acceptate la publicate se prezintă scrisoarea de accept a editorului publicaţiei. Anexa 11 – Cerere doctorand pentru susţinerea publică a tezei.
15. a) Conducătorul de doctorat depune cererea prin care solicită acceptarea componenţei comisiei pentru susţinerea publică a tezei de doctorat.
b) Conducătorul IOSUD – USAMV Iaşi emite decizia de numire a comisiei.
Anexa 12 – Cerere pentru aprobarea comisiei de susţinere
16. Doctorandul depune la secretariatul şcolii doctorale cererea pentru fixarea datei de susţinere publică a tezei de doctorat, avizată de conducătorul de doctorat, de preşedintele comisiei de susţinere şi de directorul CSUD. Anexa 13 – Cerere doctorand pentru fixarea datei de susţinere
17. Conducătorul IOSUD – USAMV Iaşi emite decizia de susţinere publică a tezei de doctorat. Decizie Rector
18. Şcoala doctorală întocmeşte şi afişează anunţul pentru susţinerea publică, cu minim 20 zile înainte de data prevăzută în decizia Rectorului. Anunţul pe site-ul IOSUD şi la avizierul CSUD.
19. Referenţii oficiali, depun/trimit la şcoala doctorală referatele de apreciere a tezei în două exemplare semnate pe fiecare pagină, cu 10 zile înainte de data susţinerii. Referate de apreciere ale referenţilor.
20. Susţinerea publică a tezei de doctorat. Proces verbal de susţinere publică (anexa 14).
Anexă cu întrebări şi răspunsuri (anexa 15).
118 Procedura privind susținerea publică a tezelor de abilitare POB.32.IULS
119 Norme privind elaborarea și redactarea tezelor de doctorat N.06.IULS
120 Norme privind elaborarea tezei de abilitare N.07.IULS
121 Instrucțiuni privind medierea și soluționarea conflictelor privind activitatea conducătorilor de doctorat I.01.IULS
122 Instrucțiuni privind retragera aflilierii la SDSI pentru conducătorii de doctorat I.02.IULS
E.6. Educație permanentă și învățământ la distanță
123 Regulament de organizare și funcționare a Departamentului de Educație Permanentă și Învățământ la Distanță (DEPID) R.40.IULS
124 Regulament privind organizarea și desfășurarea programelor de studii postuniversitare R.41.IULS
125 Regulament de organizare și funcționare a Centrului de pregătire profesională interrurală R.42.IULS
126 Regulament de organizare şi funcţionare al Centrului de examinare European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages, din cadrul Universităţii pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași R.43.IULS
127 Procedură privind organizarea activităţii didactice pentru studiile postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continua POB.33.IULS
128 Procedură de iniţiere, evaluare internă, aprobare, monitorizare şi evaluare periodică a programelor postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continua POB.34.IULS
E.7. Pregătirea personalului didactic
129 Regulament privind organizarea și desfășurarea activității de formare inițială și continuă a personalului didactic R.44.IULS
130 Metodologie-cadru de organizare a programelor de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică M.17.IULS
131 Procedură de organizare a activităţilor specifice Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic POB.35.IULS
132 Procedură de organizare şi desfăşurare a activităţilor de perfecţionare a cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar prin definitivare în învăţământ şi grade didactice I şi II POB.36.IULS
133 Norme privind obținerea gradului didactic I în USV Iași în sistem online N.08.IULS
F. Cercetare științifică
134 Plan Strategic de Cercetare 2020-2024 S.03.IULS
135 Regulament de organizare și funcționare a Departamentului de Cercetare științifică R.45.IULS
136 Regulament privind depunerea contractelor de cercetare în USV Iași R.46.IULS
137 Regulament pentru desfășurarea Simpozionului Științific Studențesc din USV Iași R.47.IULS
138 Metodologia de înregistrare a rezultatelor activităţii de cercetare-dezvoltare M.18.IULS
139 Procedură privind stabilirea valorii rezultatelor activităților de cercetare-dezvoltare în vederea valorificării acestora POB.37.IULS
140 Procedura privind acordarea scutirii de la plata impozitului pentru veniturile din salarii și asimilate salariilor ca urmare a desfășurării activității de cercetare-dezvoltare și inovare POB.38.IULS
141 Procedură privind recunoașterea și gestionarea eșecului în cercetare POB.39.IULS
G. Internaționalizare
142 Regulament de organizare și funcționare a Biroului de Relații Internaționale a USV Iași R.48.IULS
143 Regulament de organizare și funcționare a Biroului ERASMUS+ R.49.IULS
144 Regulament privind recunoașterea de către USV Iași a perioadelor de studii/practică efectuate în afara României R.50.IULS
145 Procedură privind eliberarea dispoziţiei Rectorului pentru deplasările în străinătate în interes professional POB.40.IULS
146 Procedură de organizare a mobilităţilor de studii pentru studenţi în cadrul programului ERASMUS POB.41.IULS
147 Procedură de organizare a mobilităţilor de studii pentru cadre didactice în cadrul programului ERASMUS POB.42.IULS
148 Procedură de organizare şi desfăşurare a candidaturii pentru finanţare LLP (Învăţare pe tot parcursul vieţii) – ERASMUS POB.43.IULS
149 Procedură pentru mobilitatea doctoranzilor avand drept scop stagii de cercetare în universități din UE POB.44.IULS
H. Studenți și absolvenți
150 Codul drepturilor și obligațiilor studentului, USV Iași C.01.IULS
151

Contracte de studii universitare:

Ct.02.IULS
152 Regulament de organizare și funcționare a Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră la nivelul USV Iași R.51.IULS
153 Regulament de organizare a programului de voluntariat R.52.IULS
154 Regulament de organizare și funcționare a Societății Antreprenoriale Studențești a USV Iași R.53.IULS
155 Regulament privind acordarea de facilități la transportul public local de călători pentru studenți R.54.IULS
156 Regulament privind eliberarea actelor de studii R.55.IULS
157 Metodologia privind stabilirea criteriilor generale de acordare a burselor și a altor forme de sprijin financiar pentru studenții USV Iași, învățământ cu frecvență (Cf. Cartei, Regulament) M.19.IULS
158 Procedură de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin pentru studenţii USV Iaşi POB.45.IULS
159 Procedura privind organizarea programului de voluntariat pentru studenții USV Iași POB.46.IULS
160 Procedura privind acordarea facilităților de transport public local de călători pentru studenții USV Iași POB.47.IULS
161 Procedură privind cazarea studenţilor din USV Iaşi POB.48.IULS
162 Procedura privind înregistrarea taxelor de studii în cadrul USV Iași POB.49.IULS
163 Procedura operațională privind colectarea informațiilor cu privire la statutul socio-profesional și locul de muncă al absolvenților POB.50.IULS
164 Procedură operațională privind colectarea și prelucrarea informațiilor în vederea evaluării nivelului de satisfacție privind mediul de învățare al studenților și absolvenților POB.51.IULS
165 Ghid de bune practici privind incluziunea studenților aflați în situații de risc, în vederea creșterii echității sociale la nivel institutional G.02.IULS
166 Ghid de inserție pe piața muncii G.03.IULS
I. Etică și deontologie universitară
167 Codul de etică și deontologie universitară C.02.IULS
168 Codul de etică în cercetarea științifică C.03.IULS
169 Cod de conduită pentru prevenția și sancţionarea incidentelor antisemite C.04.IULS
170 Code of conduct for the prevention and sanctioning of anti-semitic incidents C.04.IULS
171 Cod de conduită pentru prevenirea și sancționarea xenofobiei, radicalizării și discursului instigator la ură C.05.IULS
172 Code of conduct for the prevention and sanctioning of xenophobia, radicalization, and hate speech C.05.IULS
173 Strategia de prevenire și combatere a fenomenului de plagiat S.04.IULS
174 Planul strategic privind egalitatea de gen S.05.IULS
175 Regulamentul Comisiei de Etică Universitară R.56.IULS
176 Regulament privind asigurarea egalității de gen R.57.IULS
177 Procedura privind funcţionarea Comisiei de etică universitară POM.05.IULS
178 Măsuri pentru combaterea plagiatului și nepotismului Ms.02.IULS
J. Managementul calității
179 Regulament cu privire la asigurarea calității în USV Iași R.58.IULS
180 Regulamentul Comisiei pentru Evaluarea Calității – CEAC R.59.IULS
181 Regulament de organizare și funcționare a Departamentului pentru Asigurarea Calității R.60.IULS
182 Metodologie privind evaluarea periodică a rezultatelor și performanțelor academice ale personalului didactic și de cercetare M.20.IULS
183 Procedură generală privind elaborarea procedurilor PG.01.IULS
184 Procedură de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii POM.06.IULS
185 Procedură de evaluare instituţională internă POB.52.IULS
186 Procedura de evaluarea internă a programelor de studii POB.53.IULS
187 Procedura de evaluare a performanțelor profesionale ale personalului didactic auxiliar și nedidactic din USV Iași POB.54.IULS
188 Procedura de evaluare a cadrelor didactice de către management POB.55.IULS
189 Procedura de evaluare a cadrelor didactice de către studenţi POB.56.IULS
190 Procedura de evaluare colegială a cadrelor didactice POB.57.IULS
191 Norme privind folosirea materialelor publicate care au ISBN în evaluările interne din cadrul USV Iași N.09.IULS
K. Alte reglementări
192 Procedură privind măsurile de organizare a activității în căminele și cantina din cadrul U.S.V. Iași în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2 POB.58.IULS
193 Procedură privind măsurile de organizare a activității în cadrul USV Iaşi în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2 POB.59.IULS
194 Procedura privind siguranta alimentara la ferma Rediu POB.60.IULS
195 Procedura privind biosecuritatea in Ferma de bovine Rediu POB.61.IULS

Legislație